Re: Hot news from BBC on security

Autor: Lukasz Komsta (luke_at_ariadna.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 17:42:44 MET DST

Lukasz Trabinski wrote:

> Osoby odpowiedzialne za "security" _na pewno_ nie będą czerpać wiedzy
> ze stron/newsów, które ty im podasz.

Niekoniecznie, wywód o sejfie, do którego klucze muszą być w tym sejfie
przeforwardowałem znajomym od "security" i się posikali ze śmiechu do
tego stopnia, że mam poobiecane piwka :)))) Proponuję zrobić stronę z
najlepszymi tekstami Dariusza. Ja głosuję za:

1. Wywód o sejfie i kluczach do sejfu w tymże sejfie.
2. "Telewizji w ogóle nie oglądam".
3. "Czy nigdy nie korzystales z tej opcji, albo chociaz nie dzwoniles do
swojego posla czy senatora ?"

Pozdrowienia

--
* Lukasz Komsta * ICQ 14892426 *