Re: Domena nowa waluta internetowa ?

Autor: wojboj_at_tao.com.pl
Data: Fri 06 Apr 2001 - 08:41:51 MET DST

Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> wrote:
> zwij sobie jak chcesz, skoro zostajesz przy socjalistycznym prawie
> uzytkowania zamiast kapitalistycznej wlasnosci, to
> nie dziwota, ze nie mozesz zrozumiec, ze kapitalizm to nie rewolucja.

Polityki mi tu do dzialania internetu nie wtracaj.

> A wystaw i nie dostaniesz 10$ ;)
> A za akuku tez nie dostaniesz 10$ ;)

no to sam przeczysz sobie.
Przeciez akuku.pl to domena, a nie poddomena, czyli cos wartosciowego.

> Niby wiesz o czym gadasz a pleciesz bzdury.
> Wejdz na strony rejestratorow domen.

wchodze wiec na www.internic.net - to oni tu rzadza.
Tam zobacz sobie FAQ, pytanie ,,how much does a domain-name registration cost''
O glownych domenach polecam takze FAQ na www.icann.org

> Rejestrujesz miedzynarodowo nazwe + com, org, net
> a krajowo z .pl .ru .ka itd.
> kpw ?

iehh..jajko... kurze mowisz, jak ma Cie znosic ?

> a poddomeny typu nazwa.nazwa.(rozszerzenie)
> maja wartosc jedynie w chwili rejeestracji .

a nitrogliceryna ma wartosc tylko w chwili uzbrojenia bomby ?

> to skad masz pacjentow ?

pelno chorych na sieci.. :)

> moze siebie konsultujesz ?

czlowiekiem jestem, nic co ludzkie nie jest mi obce.
W przeciwienstwie do Ciebie o nasz geniuszu. :)

> Ja nie chce z toba rozmawiac.
> Jak poczytam to juz mam dosyc .

ano tak. Czytac przeciez nie umiesz. :)

> Co powiedzialem to powiedzialem a reszta o tajemnica handlowa i kropka
> ;)

tak samo jak twoje nazwisko o wielki.. :)

> Znaczy ze nawet sam nie wiesz co masz ;)

To, co wiem ja wiem tylko ja.
Podstawa bezpieczenstwa.

> Poddomeny to strzepek banknotu , banknotu typu domena.
> Dlaczego tego nie chcesz zrozumiec, ze banknotami sa domeny a nie
> poddomeny ?

prosze o jasna i jednolita definicje slowa ,,domena'',
tak aby byl tylo jeden sposob interpretacji.

> Dla mnie bezwartosciowa a poza tym zwroc sie z tym do M$.

Dla Ciebie...
ale przeciez pracujemy w TWOIM modelu handlu.. gdzie banknotem jest domena.
Ja chce, zeby mi zaplacic tym strzepkiem banknotu..
ta bezwartosciowa domena..
wiec w czym problem ?
i to do Ciebie sie zwracam, bo to Ty bedziesz placil.
Jesli sie teraz poddasz - runie caly Twoj system.

> Wartosc moze miec wojboj.com czy wojboj.pl
> Ale tez niewielka, bo to twoja nazwa wlasna, nie prezentujaca wartosci
> handlowej

oj.
nie znasz rynku.
a moze zaloze firme o takiej nazwie ?
i co ?
i ja mowie, ze bredzisz i starasz sie bredniami przekonac ludzi,
aby nie wyjsc na idiote...
choc juz i tak wyszedles dawno na niego...
ale ze nie zdradziles (czy raczej nie masz odwagi) zdradzic swego nazwiska
to nie tracisz czegos, co dawniej nazywano Honorem.
--wb