jak zostać ISP?

Autor: arti (alyczak_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 17:00:18 MET DST

Witam,

Co powinienem zrobić, żeby zostać dostawcą usług internetowych?
Powiedzmy, że mam "stałe łącze" (SDI), kilku ewentualnych klientów i
odpowiednio skonfigurowany serwer. Czy wystarczy zarejestrować przyszłe
domeny klientów w NASKu? Czy każda domena będzie miała swój IP przydzielony
przez NASK?
Wiem, że powyższe pytania mogą świadczyć o mojej słabej znajomości tematu.
Może znacie jakieś źródła informacji na ten temat?

Dzięki, Artur.