Re: NIE WCHODŹ TU JEŚLI NIE SKOŃCZYŁEŚ 21 LAT ...

Autor: Zbigniew Cofała (cofala_at_firma.hoga.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 16:44:16 MET DST

wojboj_at_tao.com.pl wrote:

> a ja z tego adresu (abuse_at_bankier.pl) dostaje od kilku miesiecy caly czas
> jakiegos virusa romeo&julia.. :)
> tak srednio 10 maili/dzien.. :)
> abuse.. to.. no.. abuse.
> :)

Pewnie nie dostajesz z abuse tylko od kogoś kto ma Ciebie i abuse w książce
w Outlooku. Wirus rozsyła się losowo do ludzi z książki i jako adres
zwrotny wpisuje też ludzi z tej samej książki. Sam tego doświadczyłem -
ktoś ze swojego pfu - outlooka wysyłał do ludzi wirusy, a zwroty z
automatów antywirusowych na serwerach szły do mnie - bo jako adres zwrotny
wirus wpisywał mój e-mail "adminphg_at_firma.hoga.pl". Pomogło namierzenie
gościa z zarażonym komputerem i prośba o to żeby sobie ten badziew usunął.

--
-=< all the best! >=-
cofala_at_firma.hoga.pl