Re: jak zostać ISP?

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 23:51:43 MET DST

On Wed, 4 Apr 2001 17:00:18 +0200, "arti" <alyczak_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Co powinienem zrobić, żeby zostać dostawcą usług internetowych?

Ale jakich?

>Powiedzmy, że mam "stałe łącze" (SDI), kilku ewentualnych klientów i
>odpowiednio skonfigurowany serwer.

Odpowiednio do czego? Zależy jakie usługi.

>Czy wystarczy zarejestrować przyszłe domeny klientów w NASKu?
>Czy każda domena będzie miała swój IP przydzielony przez NASK?

Nie. To Ty masz wskazać IP na jaki ma wskazywać domena. Nask wpisze
tylko:

domena.pl = xxx.xxx.xxx.xxx

O resztę dbasz sam.

>Wiem, że powyższe pytania mogą świadczyć o mojej słabej znajomości tematu.

Niestety.

>Może znacie jakieś źródła informacji na ten temat?

Książka wydawnictwa O'Raily o DNSie. Najlepsza.

--
 Tristan w żałobie po Monisi.
 (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)