Re: jak zostać ISP?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 21:51:59 MET DST

Dnia 6 Apr 01 o godz. 5:02, Lukasz Komsta napisal(a):

> Coś się miało zmieniać i chyba niedawno zmieniło. Na pewno nie trzeba
> mieć koncesji na serwer, na którym sprzedajesz konta i usługi bez
> dial-upów i łącz.

Na to nigdy nie trzeba bylo miec koncesji. A co do ostatnich zmian to
polegaja one na tym, ze zamiast koncesji jest zezwolenie. Roznica jest taka,
ze zezwolenia nie moga ci odmowic, jezeli spelniasz wszystkie okreslone przez
nich warunki, a koncesji owszem...
I chyba nie na kazdy rodzaj udostepniania lacza potrzebne jest obecnie
zezwolenie (wlasnie na dialup chyba nie), ale tego nie jestem pewny,
musialbym dokladnie przepatrzec ustawe/rozporzadzenia...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl