Re: Bezpieczenstwo sieci, laczy, sprzetu za CNN

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 14:52:29 MET DST

> Nie zrozumieliśmy się, tutaj chodzi o temat grupy polip, a nie Twojego
> posta. Przyznasz chyba, że "przedruk" na żywca informacji z CNN
> dotyczącej USA i Chin nie wiele ma wspólnego z "Problemami Polskiego
> Internetu".
Ma wiecej niz sobie myslisz, ale skoro nadal nie rozumiesz to
nie bede rozwijal tematu bo i tak nie zrozumiesz.

> Nie mam problemów z rozumieniem tego języka. Ale dlaczego wymagasz na
> _polskiej grupie_ znajomości angielskiego ?

A dlaczego Chinczycy ucza sie angielskiego w szkolach podstawowych ?

> A ta grupa dotyczy problemów Polskiego Internetu a nie światowego.
Bezpieczenstwo w internecie swiatowym czy krajowym jest tym samym
problemem.
Jak w ogole mozesz mowisz ze istnieje cos takiego jak lokalny krajowy
internet.

> Ogólne problemy możesz omawiać na grupach ogólnych.
O poezji mozesz dyskutowac na liscie poezja.

> Dziękuje tatusiu za radę ;) Pozwolę sobie też Ci coś doradzić. Otóż w
> na grupach dyskusyjnych panują pewne reguły zwane netykietą. Wedle
> tych reguł na daną grupę należy:
>
> - pisać posty zgodne z tematem grupy
> - używać poprawnego kodowania polskich liter
> - pisać w języku zgodnym z narodowością grupy
> - jeżeli cytuje się obce źródło wypada dodać własny komentarz
> - poprawnie formatować długość lini, najlepiej do 72 znaków
> - ustawiać poprawnie pole Followup-To

Przeciez to sa reguly dla dylentantow, ktorzy zaczynaja
uzywac usenetu i nie wiedza jak uzywac.

Chyba nawet nie wiesz, kto te reguly napisal i dla kogo .

> I na koniec prośba. Czy mógłbyś na moje tezy odpowiadać argumentami
> merytorycznymi a nie oceniać mnie ? Ktoś mógłby pomyśleć, że nazwałeś
> mnie właśnie nieukiem i leniem, a nie to miałeś chyba na myśli,
> prawda ?

Nie mam czasu na ocene czy jestes nieukiem czy leniem.
Mnie to nie interesuje.
Niech cie szkola ocenia, a na usenecie nie szukaj dowartosciowania.

I nie zajmuj sie literatura tylko tematem. Zgodnie z cytowana netykieta.

Umiesz cos merytorycznego odpisac na temat w naglowku to odpisujesz.
Nie potrafisz to nie odpowiadasz i nie tworzysz watku nie na temat.
KPW ?

Nie interesuja mnie twoje wywody, twoja osobowosc, cechy charakteru,
zalety, wady, nie interesuje mnie to teraz , jutro ani nigdy.

Usenet to nie jest dyskusja o osobowosciach, psychoanalizie osobowosci,
moze i ciekawych, ani literatura.
Nie interesuje mnie ludzie, kto co pisze, tylko co pisze.
Czyli jedynie i wylacznie temat a nie czlowiek.
Wlasnie bezosobowo.
Moge dyskutowac z automatem, byle na tematy ktore mnie interesuja
i moga poglebic moja wiedze.

Jest temat i albo odpowiadasz na temat, albo nie zawracasz glowy.
KPW ?

EOF