Re: Bezpieczenstwo sieci, laczy, sprzetu za CNN

Autor: Piotrek Kapczuk (Piotr.Kapczuk_at_hoop.com.delete-me.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 14:00:28 MET DST

Użytkownik "Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Przeciez temat podalem w naglowku.
> Jezeli nawet nie znasz angielskiego to moze skorzystac z bezplatnego
> tlumaczenia altavista na dowolny inny jezyk.
> Jezeli nie znasz innego to moge powiedziec w skrocie o co chodzi.

Nie zrozumieliśmy się, tutaj chodzi o temat grupy polip, a nie Twojego
posta. Przyznasz chyba, że "przedruk" na żywca informacji z CNN
dotyczącej USA i Chin nie wiele ma wspólnego z "Problemami Polskiego
Internetu". Równie dobrze mógłbyś pisać na pl.comp.os.unix o problemach
z Twoim Windows NT 4.0

> Przykro mi ze jestes bezradny wedlug angielskiego tekstu.

Nie mam problemów z rozumieniem tego języka. Ale dlaczego wymagasz na
_polskiej grupie_ znajomości angielskiego ?

> Jakbym by3 ciekaw tych
> Sprawa dotyczy bezpieczenstwa internetu.

A ta grupa dotyczy problemów Polskiego Internetu a nie światowego.
Ogólne problemy możesz omawiać na grupach ogólnych.

> Nawet je?eli jest to dla Ciebie sprawa gard3owa, ?eby wszyscy sie z tym
>
> Nie stresuj sie brakiem wiedzy. Wez slownik, ksiazki i zacznij sie
> uczyc.

Dziękuje tatusiu za radę ;) Pozwolę sobie też Ci coś doradzić. Otóż w
na grupach dyskusyjnych panują pewne reguły zwane netykietą. Wedle
tych reguł na daną grupę należy:

- pisać posty zgodne z tematem grupy
- używać poprawnego kodowania polskich liter
- pisać w języku zgodnym z narodowością grupy
- jeżeli cytuje się obce źródło wypada dodać własny komentarz
- poprawnie formatować długość lini, najlepiej do 72 znaków
- ustawiać poprawnie pole Followup-To

Wszystkie te reguły złamałeś. No, ale nie przypiszę tych szkolnych
błędów Twojemu braku elementarnej wiedzy, tylko, powiedzmy roztargnieniu.
Zgadzasz się ? Dorosły mężczyzna umie przyznać się do błędu.

> Opanuj
> Temat jest jak w naglowku i do tego podany po polsku,
> zebys zrozumial.

> Przykro mi ze nie znasz angielskiego, ale w 21 wieku jedyna przyczyna
> moze byc lenistwo.

I na koniec prośba. Czy mógłbyś na moje tezy odpowiadać argumentami
merytorycznymi a nie oceniać mnie ? Ktoś mógłby pomyśleć, że nazwałeś
mnie właśnie nieukiem i leniem, a nie to miałeś chyba na myśli,
prawda ?

--
Pozdrawiam
Piotrek Kapczuk