Re: Bezpieczenstwo sieci, laczy, sprzetu za CNN

Autor: Piotrek Kapczuk (Piotr.Kapczuk_at_hoop.com.delete-me.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 20:17:48 MET DST

Użytkownik "Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:3ACB190D.D2AABB8C_at_poczta.onet.pl...

> Ma wiecej niz sobie myslisz, ale skoro nadal nie rozumiesz to
> nie bede rozwijal tematu bo i tak nie zrozumiesz.

> A dlaczego Chinczycy ucza sie angielskiego w szkolach podstawowych ?

A dlaczego matury nie zdaje się po angielsku ?

> Bezpieczenstwo w internecie swiatowym czy krajowym jest tym samym
> problemem.
> Jak w ogole mozesz mowisz ze istnieje cos takiego jak lokalny krajowy
> internet.

Ano istnieje takie rozgraniczenie, ale nie będę Ci tego tłumaczył bo i
tak nie zrozumiesz. Żeby to zobaczyć potrzeba trochę więcej
niż umiejętność wklejania artykułów z www do usenetu.

> O poezji mozesz dyskutowac na liscie poezja.

> Przeciez to sa reguly dla dylentantow, ktorzy zaczynaja
> uzywac usenetu i nie wiedza jak uzywac.

Więc dyskutuję z kompletnym dyletantem bo znowu spartoliłeś posta.

> Chyba nawet nie wiesz, kto te reguly napisal i dla kogo .

Admini dla takich jak Ty. Ciekaw jestem czy kiedyś netykieta połączy
się w jakiś sposób z oficjalnym prawem. Za recydywę dostałbyś pewnie
karę chłosty ;)

> Nie mam czasu na ocene czy jestes nieukiem czy leniem.
> Mnie to nie interesuje.

To po kiego grzyba wcześniej mi to przypisywałeś ?

> Niech cie szkola ocenia, a na usenecie nie szukaj dowartosciowania.

> I nie zajmuj sie literatura tylko tematem. Zgodnie z cytowana netykieta.

> Umiesz cos merytorycznego odpisac na temat w naglowku to odpisujesz.
> Nie potrafisz to nie odpowiadasz i nie tworzysz watku nie na temat.
> KPW ?

Twój temat mnie guzik interesuje. Piszę, bo nie podoba mi się, to , że
muszę ściągać bajzel jaki generujesz.

Jeżeli nie stać Cię na inną odpowiedź niż "odwal się baranie i pisz na
temat" jesteś niewychowanym gburem. Mama nie uczyła, że to nieładnie ?

> Nie interesuja mnie twoje wywody, twoja osobowosc, cechy charakteru,
> zalety, wady, nie interesuje mnie to teraz , jutro ani nigdy.
>
> Usenet to nie jest dyskusja o osobowosciach, psychoanalizie osobowosci,
> moze i ciekawych, ani literatura.
> Nie interesuje mnie ludzie, kto co pisze, tylko co pisze.
> Czyli jedynie i wylacznie temat a nie czlowiek.
> Wlasnie bezosobowo.
> Moge dyskutowac z automatem, byle na tematy ktore mnie interesuja
> i moga poglebic moja wiedze.
>
> Jest temat i albo odpowiadasz na temat, albo nie zawracasz glowy.
> [...]

Otóż mój drogi Grupy są dla ludzi nie dla botów czy tematów. Musisz
być bardzo wyalienowanym, samotnym człowiekiem jeśli tego nie
rozumiesz.

Jeśli bym Ci wysłał 100MB HTMLowy dokument w żarówiastych
kolorach po lapońsku na nieinteresujący Cię temat nie byłbyś
zachwycony, co ? Jak jeszcze na Twoje skargi zareagowałbym odpowiedzią,
że nie interesuje mnie to czy Ci się to podoba, czy nie, tylko to, co
masz do powiedzenia na temat treści listu, to pewnie dostałbym plonka.

No ale ja Cię jeszcze nie splonkuję Misiu ;) Twoje wywody za bardzo
mnie rozśmieszają. No ale inni mogą być mniej cierpliwi. Odwiedzisz
parę KF, a jak uzbiera się ich (kf) pewna liczba krytyczna, admini
zablokują Ci dostęp do serwerów. W końcu nie będziesz miał z kim gadać
i będziesz musiał sobie sam napisać bota do konwersacji.

--
Piotrek Kapczuk