Re: Domena nowa waluta internetowa ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 09:36:49 MET DST

wojboj_at_tao.com.pl wrote:

> wszyscy ?
> robisz rewolucje a nie zastanowiles sie jeszcze nad techniczna realizacja..
Jaka rewolucje.
Podalem podstawe prawna jak i procedure administracyjna jak i wzory skad
mozna czerpac praktyczna wiedze na ten temat.

> Pod kontrola.. a jesli bede chcial to poddomeny beda moje.
poddomeny nie maja zadnej wartosci.

> mam, nie kupilem, mam mozliwosc sprzedazy.
> domeny to nie jest cos materialnego - w kazdej chwili mozna je pomnozyc,
> radykalnie zmienic ich wartosc...
mowisz chyba o poddomenach

> no to ile dostane za: ,,lubie.ten.inter-net.pl'' ? :)
to jest poddomena, zatem bez wartosci.

> wg. jakich przepisow ? :)
kodeksu etyki lekarskiej

> ja tego nie robie za darmo raczej. :P
> Zapraszam na konsultacje - 50zl/h lub tez polecam archiwalny numer ML&U
> (patrz www.magazyn.tao.com.pl - tam znajdziesz numer, w ktorym pisalem
> o dzialaniu dns'ow).
komu mam zaplacic te 50 zl po godzinie czytania ?

> pokaz, gdzie lezy specyfikacja tego rynku.
> Kompletna, z prawami na nim rzadzacymi, itp...
> Pokaz tez przyklady - kto za co juz zaplacil.
tajemnica handlowa.

Jak na razie nie masz domen, uzywasz jedynie bezwartosciowych poddomen.
Zatem czym chcesz placic ;)

Banknotem jest domena, a poddomena to jedynie strzepek calego banknotu.
Bez numeru zaden bank ci nie przyjmie uszkodzonego banknotu.

A gdy zarejestrujesz te swoje 100 domen to juz bedziesz mial pelny
portfel a z takim portfelem mozesz sie juz wybrac na zakupy
niematerialnych uslug internetowych po calym swiecie.

Dariusz