Re: Domena nowa waluta internetowa ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 17:49:54 MET DST

wojboj_at_tao.com.pl wrote:

> sprzedawca uslugi....
> tzn. ja komus cos robie i mu mowie, ze chce za to domene:
> wojboj.nienawidzi.firmy.microsoft.com
> i on mi musi taka domene (tj. rekordy NS) przedelegowac (KUPIC - za gotowke
> lub inne domeny)

Tak wlasnie jest.
Milo mi ze wreszcie zrozumiales po 2 tygodniach.
Ale podobno i tak jestes jednym z niewielu ;)

> ^^^^^^^^^^
> przeciez srodkiem platniczym jest domena.. wiec.. jak oplacasz ?

Rejestrator domen jest w miare bezpieczna instytucja i dokonywania
platnosci nawet kartami jest w miare bezpieczne,
a juz dalej oferujesz nie cash, ale domene jako aport za usluge
niematerialna.
Czy to nie jest genialne ?
Pierwszy internetowy wirtualny pieniadz/waluta, akceptowana na calym
swiecie i wymienialna na wszystkie swiatowe waluty .

> wow. samouwielbienie ? :)
naprawde jest genialny bo w 100% bezpieczny i prosty.

> ROTFL. :)
0% ryzyka, gdyz wszystkie cesje rejestruje rejestrator domen.

> ROTFL x2 :)
I poczucie humoru pozostaje przy tobie, gdyz nie ryzykujesz
wyczyszczenia calego konta, przy drobnej platnosci internetowej.

> Na ile wyceniasz domene jakis.swir.ktorego.spotkal.wojboj.eu.org ? :)
> bo zaplace Ci ta domena za ten Twoj pomysl. :)
> Powiedz tylko jakie rekordy NS dopisac. :)

Raz jeszcze.
Za moje uslugi zaplacisz domena ktora ja wybiore.
KPW ?
A po co ci domena o swirach ?

> slyszales kiedys o pojeciu SPAM'u dns'owego ?
> wiesz w ogole jak dziala Internet ?

slucham z ciekawoscia

> i kto nim bedzie ? :)
> Internic ?
> NASK ? :)
dobrze wymieniles.
Kazdy z nich i kazdy oddzielnie.

> a swistak siedzi ... :)
i tez pobiera zaplate waluta domenowa za zawijanie w papierki

> podaj URL'a, gdzie znajde jego pelna specyfikacje. :)
> Pojde moze lepiej odwiedzic psychologa...

Masz racje.
Skoro przez 2 tygodnie nadal nie zrozumiales zasady platnosci domenami,
to pozostaje jedynie porada specjalisty.

Dariusz