Re: Domena nowa waluta internetowa ?

Autor: wojboj_at_tao.com.pl
Data: Tue 03 Apr 2001 - 20:25:19 MET DST

Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Rejestrator domen jest w miare bezpieczna instytucja i dokonywania
> platnosci nawet kartami jest w miare bezpieczne,
> a juz dalej oferujesz nie cash, ale domene jako aport za usluge
> niematerialna.
> Czy to nie jest genialne ?
> Pierwszy internetowy wirtualny pieniadz/waluta, akceptowana na calym
> swiecie i wymienialna na wszystkie swiatowe waluty .

domena nie jest dla mnie zadna wartoscia.
Polecam lekture ISP-tech'a sprzed mniej niz miesiac temu,
byl tam watek o NASK'u i ,,prywatnej wlasnosci domen''.
Gdy to zrozumiesz to zrozumiesz jeden ze swoich bledow w mysleniu.

> naprawde jest genialny bo w 100% bezpieczny i prosty.

ja tez kiedys myslalem, ze jak wepne gdzies do kabla drugi kabel,
i zrobie petelke.. to bede mial elektryczne perpetum mobile..
dopiero potem mnie nauczyli praw kirchoffa. :)

> 0% ryzyka, gdyz wszystkie cesje rejestruje rejestrator domen.

a masz juz jakiekolwiek doswiadczenia z nimi ?
Dodatkowo.. gdzie bedziesz trzymal te domeny ?
Jesli by policzyc dobrze, to w tej chwili mam ponad setke domen pod moja
kontrola.. i to dosc duzych domen (stad np. mam.gdzies.caly.ten.inter-net.pl,
czy daje.cza.du.pl czy tez mase innych domenek) mimo,
ze to NIE JA je rejestrowalem.

> I poczucie humoru pozostaje przy tobie, gdyz nie ryzykujesz
> wyczyszczenia calego konta, przy drobnej platnosci internetowej.

oj.. nie znasz jeszcze NASK'u i innych takich instytucji. :)

> Za moje uslugi zaplacisz domena ktora ja wybiore.
> KPW ?
> A po co ci domena o swirach ?

nie mnie tylko Tobie. :)

> slucham z ciekawoscia

o tym drugim to polecam ksiazki...
o tym pierwszym niestety nie rzuce URL'a bo nie pamietam..
agaran niedawno na #6bone.pl go mial...

> Masz racje.
> Skoro przez 2 tygodnie nadal nie zrozumiales zasady platnosci domenami,

czytalem te bzdurqi dopiero dzis.

> to pozostaje jedynie porada specjalisty

ROTFL. :)
psychologia to moje zainteresowanie...
a z psychologiem chce skonsultowac moja opinie o nowo poznanym pacjencie.. :)

poczytaj sobie lepiej o dzialaniu systemu odwzorowywania nazw... :)
a zanim opublikujesz swoj kolejny pomysl - postaraj sie go najpierw
wprowadzic w zycie.
--wb