Re: NIE WCHODŹ TU JEŚLI NIE SKOŃCZYŁEŚ 21 LAT ...

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 17:38:26 MET DST

> Ciekawe czy bankierowi jest czy nie jest wszystko jedno jak sa reklamowani?
> Jak na strone bankiera przekierowywala witryna dvd.w.pl i napisalem do nich
> z prosba o oferte filmow DVD to potem gosciu zmienil przekierowania (choc
> dalej na dosc bezsensowne).

Niestety wynika to ze zmiany zasad i algorutmu indeksowania i rangowania
stron www przez wyszukiwarki takze Altavista/Google.

Punkty dostaja strony reklamowane na wielu roznych domenach,
czyli najwiecej punktow uzyskaja spamowe-web-ringi
a nie strony www, zawierajace wartosciowe tresci, ktore sie czyta, a nie
linkuje .

Idac dalej, wygraja strony pornograficzne, linkowane w tysiacach
serwisow , web ringow i za rok dwa, kazdy wyszukiwanie w wyszukiwarce
bedzie sie konczylo lista stron pornograficznych, gdyz ta branza
jest najbardziej aktywna i agresowna w internecie, gdyz
jako jedna dochodowa i stac ja na oplacanie web-ringow i tysiecy
spermerskich domen.

Wygrywajac potem w rankingach wyszukiwarki.

Ale wszystko zgodnie z zasad , ze gorszy pieniadz wypiera lepszy
pieniadz.
I gorsze strony www wypra w rankingach wyszukiwarek lepsze strony,
co wlasciwie juz sie dokonalo.
Dariusz