Re: Domena nowa waluta internetowa ?

Autor: wojboj_at_tao.com.pl
Data: Tue 03 Apr 2001 - 16:52:47 MET DST

Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> wrote:
> I znow wyjasnienie.
> Nazwe domeny taka rejestrujesz jaka wybierze sprzedawca uslugi.

sprzedawca uslugi....
tzn. ja komus cos robie i mu mowie, ze chce za to domene:
wojboj.nienawidzi.firmy.microsoft.com
i on mi musi taka domene (tj. rekordy NS) przedelegowac (KUPIC - za gotowke
lub inne domeny)

> Dokonujesz rezerwacji, oplacasz domene, a nastepnie cedujesz na
                        ^^^^^^^^^^
przeciez srodkiem platniczym jest domena.. wiec.. jak oplacasz ?

> Pomysl ten co nie wiecej ze nie jest debilny, a jest wrecz
> genialny.

wow. samouwielbienie ? :)

> i bez jakiegokolwiek ryzyka.

ROTFL. :)

> biznes jest pewny i wiarygodny.

ROTFL x2 :)
Na ile wyceniasz domene jakis.swir.ktorego.spotkal.wojboj.eu.org ? :)
bo zaplace Ci ta domena za ten Twoj pomysl. :)
Powiedz tylko jakie rekordy NS dopisac. :)

> Jezeli jestes dobrym konsultantem, to dostajesz zaplate w naturze w
> postaci domen i mozesz ich miec i kilkaset.

slyszales kiedys o pojeciu SPAM'u dns'owego ?
wiesz w ogole jak dziala Internet ?

> Waluta internetowa eliminuje wszelka nieuczciwosc na swiecie,
> gdyz registrar domen spelnia jednoczesnie funkcje banku emisyjnego
> i depozytowego.

i kto nim bedzie ? :)
Internic ?
NASK ? :)

> Co wiecej. Kazdy banknot domenowy otrzymuje sygnaturke registratora
> ktora mozna odczytac w kazdej chwili na serwerze rejestratora.

a swistak siedzi ... :)

> Jezeli znajdziesz w tym systemie slabe punkty to daj mi znac.

podaj URL'a, gdzie znajde jego pelna specyfikacje. :)
Pojde moze lepiej odwiedzic psychologa...

--
Wojciech Bojdol
nie ma rzeczy niemozliwych - sa tylko nieprawdopodobne.