Re: Domena nowa waluta internetowa ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 00:23:34 MET DST

> no to juz tylko musisz odpowiedziec na pytania ktorych zaden konsultant bez
> odpowiedzi by nie pozostawil:
tutaj masz adres i zadaj tam to pytanie
http://experts.yahoo.com/

> masz opiekuna prawnego?
czy kazdy musi miec ?

> leczysz sie u psychiatry? (na to moze wskazywac brak butow,
tutaj juz obrazasz bezrobotnych i biedakow, ktorych nie stac na nowe
buty

tylko czemu oni ci
> dali dostep do internetu, jakas nietrafiona ta terapia)
widze ze jestes wybitnym lekarzem
tylko czemu sie marnujesz w informatyce, skoro pacjenci czekaja na twoje
porady
biegnij na liste pl.sci.medycyna
codziennie bedziesz udzielal porad.
zdobedziesz uznanie , zamiast sie tutaj na internecie i polipie marnowac

> wybrales domeny do wskazania? (od tego prawdziwy konsultant, nawet taki bez
> butow, musi zaczac)

> zorientowales sie ile domen bedzie kosztowala twoja terapia?
nadal niczego nie zrozumiales,
to ty jestes pacjentem, i to twoja terapia bedzie kosztowala sporo
domen. Oczywiscie wybralem juz domeny ale do zarejestrowania przez
ciebie.
Zaczynam od jednej, a potem zobaczymy co z ciebie bedzie.

Zatem kto ma do mnie jakis interes, zapytanie, to zapraszam z wolnymi
domenami .

Jak widze waluta zostala przyjeta.
A dzien 29.03.2001 zalezy zapamietac jako dzien
wprowadzenie nowego pieniadza wirtualnego w internecie, nowej waluty
internetowej zwanej DOMENA, DOMAIN z odmianami we wszystkich jezykach
swiata.

Waluta DOMENA jest przeliczalna na wszystkie waluty swiata,
jest bita czy emitowana przez mennice zwana domain registrar.

I mam nadzieje ze wkrotce wyprze wszystkie systemy platnosci w
internecie.

Zapamietajcie date 29.03.2001
jako date wprowadzenie w internecie i na swiecie, nowej waluty ;DOMENA
DOMAIN .
 Wymienialnej na wszystkie waluty swiata, notowanej na gieldach
(licytacje domen)i co najwazniejsze emitowanej przez domain
registrators, zgodnie z bezpieczna procedura prawna i administracyjna.

Dariusz

DOMENA - miedzynarodowa waluta internetowa. All copyrights reserved by
Dariusz 2001.