Re: Wyszukiwanie

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 23:54:00 MET DST

> a, to rozumiem. No ale sa inne sposoby dowiadywania sie o linkach niz
> wyszukiwarki. Zreszta o tym czy ktos doda link decyduje raczej tresc
> strony niz pozycja.
Masz racje.
Ale gdy strony nie zobacze w wyszukiwarce w pierwzej 10tce
nie zobacze gdzie indziej, nie jestem w webringu to jej nie zlinkuje,
chocby byla super atrakcyjna.

> A co robia owi top search rankerzy w temacie link popularity ?
> masowo produkuja strony z linkami ?
No wlasnie po to wprowadzilem nowa walute zwana domena.
Durne wyszukirki sprawdzaja czy link popularity pochodzi z roznych domen
..

> Pozdrawiam, Leh.
> --
> 50 MB HDD gratis