Re: Domena nowa waluta internetowa ?

Autor: Tomek 'Grych' Gryszkiewicz (grych_at_tgr.com.pl.NOSPAM)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 13:26:05 MET DST

> Jak widze waluta zostala przyjeta.
> A dzien 29.03.2001 zalezy zapamietac jako dzien
> wprowadzenie nowego pieniadza wirtualnego w internecie, nowej waluty
> internetowej zwanej DOMENA, DOMAIN z odmianami we wszystkich jezykach
> swiata.
>
> Waluta DOMENA jest przeliczalna na wszystkie waluty swiata,
> jest bita czy emitowana przez mennice zwana domain registrar.
Hmm...
Ale co jezeli za jakas usluge zazycze sobie 1.78 domeny?
Zarejestrujesz mi jedna domene i oddasz 78% hostów w drugiej? :)

W zwiazku z tym, zeby ulatwic rozliczenia, proponuje wporwadzic obowiazek
rejestrowania w kazej domene po 100 wpisow IN A, ani mniej ani wiecej.
Trzeba sie tez zastanowic, jak przeliczyc IN NS na IN A... 10 do jednego? A
MXy?
Trudne to... wiecie, zeby nam nie wyszla waltua przeliczana jak
kilkadziesiat lat temu w Anglii...

-Grych