Re: OpenNap w Polsce (było: offtopic: napster)

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 16:37:47 MET DST

Pawel Krawczyk wrote:
>Zawsze zostają serwery OpenNap, które do niczego nie są zobowiązane
>nakazami sądowymi. Nawiasem mówiąc, może by postawić OpenNap w
>Polsce?

oj, jak zapragnę sobie czegoś poszukać, to mam zawsze działającą gnutellę,
zaskoczyło mnie działanie napstera wczoraj, zastanawiam się, czy to może być
spowodowane moim klientem (nap zmienił głównego developera, mogą tam być
różne śmieszne błędy) czy po prostu wczoraj Napster wariował

--
The lover of life's not a sinner
The ending is just a beginner