OpenNap w Polsce (by³o: offtopic: napster)

Autor: Pawel Krawczyk (anti_kravietz_at_ceti.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 10:07:08 MET DST

Jacek Pop³awski <jp_at_ulgo.koti.com.pl> wrote:

> spotka³o mnie po raz pierwszy - szukam utworów, znajdujê, zaczynam ¶ci±ganie
> - i w tym samym momencie u¿ytkownik "left napster". Po wykoszeniu ok. 10
> u¿ytkowników sam opu¶ci³em napstera. Teraz próby po³±czenia daj± "connection
> refused". Wy³±czyli napstera, co¶ mi siê popsu³o z klientem i zbanowali mnie
> za robienie problemów, czy te¿ wszystkich 10 u¿ytkowników zosta³o zbanowanych
> a na koñcu ja?

Zawsze zostaj± serwery OpenNap, które do niczego nie s± zobowi±zane
nakazami s±dowymi. Nawiasem mówi±c, mo¿e by postawiæ OpenNap w
Polsce? Mia³oby to tê zaletê, ¿e korzystaliby z niego lokalni u¿ytkownicy,
co mia³oby niebagatelny wp³yw na szybko¶æ po³±czeñ ;) Potrzebne by³oby zatem
kilka serwerów, chyba nie trzeba bardzo silnych maszyn.

--
Pawe³ Krawczyk *** home: <http://ceti.pl/~kravietz/>
security: <http://ipsec.pl/>  *** fidonet: 2:486/23