Re: Re: Lacze satelitarne (obustronne)

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 16:43:49 MET DST

> Nasze rozwiazanie jest po prostu zupelnie inne - nie mamy z tym zadnych
> problemow. Niestety z wielu wzgledow na grupie wiecej na ten temat napisac
> nie moge ! Sorry.
Ok.
Ale jak masz patent, a mowisz ze masz, to podaj jedynie to co wpisano do
bazy patentow.
Pewnie jest to ftp streaming i nic wiecej.

> Przecietnie transpondery maja od 34 do 48 Mbps aczkolwiek jest juz nieco 72
> Mbps

Fakt, ze przy gigowym ethernecie to jest wszystko przedszkole.

> Nie moge napisac wiecej, ale u nas nie ma problemu straconych pakietow !
> Z powyzszej przyczyny nie moge wiecej napisac. Technologia i METODA sa
> odmienne od powszechnie przyjetych.

Czy chcesz przez to powiedziec, ze transponder i VSAT nie traca ramek,
pakietow, gdy sie wylaczy TCP i potwierdenie ?

> Widze mozliwosc zastosowania Twojego rozwiazania, ale dla innego przypadku -
> mam zamowienie na pewien szczegolny serwis. Szczegoly mozliwe jednak
> wylacznie na wizji.
Ok.

> Zawsze jestesmy otwarci na wszelkie propozycje wspolpracy ! Spotkamy sie to
> pogadamy na wiecej tematow !
I jak wzykle sie skonczy na gadaniu ;)
Czy znasz satelite, transponder i podejscie do VSata abym mogl
potestowac z stream-video ?

> Zaden operator Ci tego nie udostepni a obslugi teleportow tym bardziej
Ale przeciez to jest standardowy element kontraktu, a nawet w ofercie
operatorow te informacje sa jawne i ich ujawnianie stanowi licencyjny
obowiazek operatora.

Gdybym nie znal %traconych pakietow, to jak w ogole moge wdrazac
protokol, a do tego jeszcze dynamicznej utraty pakietow, w zaleznosci od
warunkow pogodowych, termicznych i elektromagnetycznych atmosfery.
Takimi informacjami zawsze dysponowali krotofalowcy.

> Jesli sie z tym oferujesz to OK - ciesze sie bardzo ale znow....szczegoly po
> spotkaniu.
Czyli nic nie masz ;(
Rozumiem ze nie jestes szefem i stad brak umocowania.

> Zapewniam Cie ze test na naszym sprzecie da Ci wiecej niz wszelkie bzdurne strony !
Oczywiscie.
Ale znajomy gdy jezdzi na targi to zawsze z Vsatem w samochodzie.
Stoi na placu i prezentuje on-line swoje produkty.

Zatem skoro nawet opis patentu i numer utajniles, to ostatnie
pytanie.
Gdzie moglbym prowadzic testy typu stream video/audio/ftp ?
Masz racje ze najwazniejsza jest praktyka i dlatego chcialbym przejrzec
analize traconych pakietow i dowiedziec sie jakie sa przyczyny utraty i
jak warunki meteorologiczne i inne wplywaja na % utraty.

Jezeli to bede mial i znajde testowy transponder, a jest tego troche,
+ vsat pod telnetem, no to moge cos zaczac.

Powiedz mi tylko co siedzi w transponderze transceivera i repeater
czy jest tam cos inteligentniejszego, typu cache buforujacy, czy jedynie
dziala jak lustro.

I podaj mi na privat adres kilku stron www, zebym sie mogl nalezycie
przygotowac do rozmowy i testow.
Jezeli znasz adres edukacyjnego transpondera do testow to mi podaj.

Dariusz