Re: UWAGA !!! Trójmiejscy providerzy ineternetowi - PRZETARG !!!

Autor: Bartek Kulicki (bartek_at_interecho.com)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 16:32:37 MET DST

> A lokatorom zakazuje sie wieszania kabli na wlasna reke. I chyba wlasnie o
> to w tym wszystkim chodzi...

ostatnio zauwazylem ze polecialo paru prezesow SM w Trójmiescie (GW cos o
tym pisala) - może czas na SM Młyniec ? :)
imho blokowanie dostepu providerom - bo de facto wlasnie to ma miejsce w SM
Mlyniec - jest az za nadto wystarczajace. Ale to juz sprawa zorganizowania
sie mieszkancow osiedla. Inne spoldzielnie np. te w Sopocie sa bardziej
skore do wspolpracy a tym samym jej czlonkowie (w tym moja skromna osoba)
ciesza sie tanim dostepem do sieci juz od dluzszego czasu.

> Jacek Kijewski, jacek_at_qna.softomat.com.pl

pozdrawiam,

--
bk