offtopic: napster

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 01:03:04 MET DST

Parę godzin temu próbowałem użyć napstera i... byłem w szoku. Coś takiego
spotkało mnie po raz pierwszy - szukam utworów, znajduję, zaczynam ściąganie
- i w tym samym momencie użytkownik "left napster". Po wykoszeniu ok. 10
użytkowników sam opuściłem napstera. Teraz próby połączenia dają "connection
refused". Wyłączyli napstera, coś mi się popsuło z klientem i zbanowali mnie
za robienie problemów, czy też wszystkich 10 użytkowników zostało zbanowanych
a na końcu ja?

--
Oh I see his face! Where is your star?
Is it far, is it far, is it far?