Re: Lacze satelitarne (obustronne)

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 23:31:27 MET DST

> Witam i sorry za przykre slowa...
> Sorry, ale Wasza "poezja" jest wzruszajaca ! Jesli nie macie o czyms sporej
> wiedzy lepiej nie piszcie .
To jest toczka w toczce komentarz amerykanskich uzytkownikow internetu
satelitarnego two-way.

> A byc moze wlasnie takie bzdety wlasnie gdzies uslyszales i je bezmyslnie
> powtarzasz.
> Z powodu wypowiedzi zblizonych do powyzszej ludzie wprowadzani sa w blad ! A
> chyba nie po to sa te listy ?
To zechciej mnie mistrfzy wyprowadzic z bledu.
One-way sat internet, karta tunera DVB ok. 100$ na ebaju.
Operatorzy internetu satelitarnego nie pyskuja, ale kazda karte
akceptuja.
Europe Online ceni karte na 50 euro, gdy wykupisz abonament na rok.
Po roku karta DVB jest twoja.

Karty DVB + internet sat. two-way od 250$ na ebaju i sugestie
uzytkownikow, ze wiecej to nie warto dac, bo ceny leca na leb na szyje,
a vendory staraja sie upchnac drogie przestarzale rozwiazanie.
Pinnacle przykladem taniej oferty.

I jeszcze karty DVB one-way second-hand karty ISA do peceta, uzywane
staly od 20$ na grupie direcpc.

Chcesz to kupic to poszukam.
Jezeli z pewnoscia znasz temat lepiej, to oswiec na mistrzu
i powiedz dlaczego za kilka miesiecy w Polsce ma nie byc internetu
satelitarnego two-way, w cenie one-way , z limitem na upload ?
Satelit tyle juz lata, ze brakuje programow satelitarnych do zapelnienia
transponderow.

Mysle ze za rok 1-2 lata internet satelitarny two-way bedzie tani jak
barszcz i skutecznie jak GSM wyprzez internet kablowy.
Czy cast czy multicast, to przeciez pliki ftp mozna juz rozsylac
zgodnie z programem transferu jak program telewizyjny, wedlug download
popularity index.

pewnie sie mylimy i wiesz Mistrzu lepiej i duzo wiecej, to nas oswiec
swoja wiedza, bedziemy wdzieczni.
Dariusz