Re: Z cyklu: w gazecie napisali

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 23:32:49 MET DST

Wojciech Skrzypinski wrote:

>To pomysl sprzed ladnych lat paru, ktory doczekal sie razlizacji.
>Brawo ! Mysle, ze bedzie to jeden z kierunkow rozwoju technologii dostepu
>do Sieci w (blizej nieokreslonej) przyszlosci.

Obawiam się, że niestety nic z tego nie będzie - koszt przerobienia
infrastruktury energetycznej przy wszystkich dotychczasowych rozwiązaniach
był taki, że się to po prostu nie opłaca. To jest dobre do najbliższego
transformatora, jak zobaczę pierwszą instalację na 2 tys userów to uwierzę
w przyszłość. Znacznie taniej jest kłaść nowe światłowody.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-