Re: Air2Net

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 23:43:47 MET DST

tomee_at_cpi.pl (Tomasz Jarzynka) wrote in <2777128.GaqSPkdTlG_at_cpi.tele2.pl>:

>Dokladniej CIR = 10kbps, a wedlug niepotwierdzonych informacji, takze
>MIR ma wzrosnac o 10%.

Firma instalacyjna ma wytyczne, ktore mowia ze CIR ma wynosic + 20%.
Popatrz na protokol odbioru, ktory podpisales (ja podpisywalem, ale
go zgubili .....fachowcy).

>Jak to nie ma logowania? Terminal szuka sygnalu, sprawdza, czy jego
>ESSID jest taki, jak jego zdefiniowany (np. WADW_2, WAPO_1, ...),
>probuje sie zalogowac, m.in. wysyla swoj adres MAC, a takze swoj
>numer IP (terminala, nie komputera).

Porownywalem z SDI, gdzie moze sie wysypac sie polka i zostaniesz
rozlaczony/wylogowany. Aby skorzystac z Tele2 nie musisz podejmowac
zadnych dodatkowych - oprocz wlaczenia kompa - czynnosci. Nie korzystasz z
dial-upa, nie uzywasz zadnych hasel, a sam terminal loguje sie do sieci
jesli ma tylko zasilanie i nie angazuje w to uzytkownika. I to wlasnie
sztywne polaczenie mialem na mysli mowiac, ze "nie ma logowania".

Pozdrawiam,
Wojtek Skrzypinski