Re: Socjalistyczna wlasnosc domen Re: Nie ma wlasnosci nazwy domenowej [bylo: Bezprawne przejecie nazw domen przez Elektron sp. z o.o.]

Autor: wojboj_at_tao.com.pl
Data: Mon 26 Mar 2001 - 09:42:27 MET DST

Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> wrote:
> niemniej mysle, ze w ciagu 9 miesiecy, tzn. do konca roku 2001
> socjalistyczne prawa do nazw domen zostana przeksztalcone
> w kapitalistyczne prawa wlasnosci do nazw domen.
>
> Moze za doplata, moze nie.
> Ale co najmniej w prawa wlasnosci jakie przysluguja kierowcom, ktorzy
> kupili numery rejestracyjne na wlasnosc.
>
> Model rejstracji, administrowania jest identyczny dla domen jak i dla
> numerow rejestracyjnych.
(...)
> Skonczyl Pan dyskusje bo braklo argumentow na obrone socjalistycznego
> prawa z minionej epoki.
>
> Nie widze rowniez sprzeciwu choc 1 na 100 dotychczasowych wlascicieli
> nazw domen, poniewaz to prawo wlasnosci jest dla nich korzystne.

ano tak. :)
Jesli .pl bedzie na takich zasadach jak eu.org (tzn. prawo wlasnosci na zawsze)
to kupa firm handlujacych domenami zrobi naprawde ogromna kase. :)
Popieram.. popieram. :P

> Sprzeciwu mozna oczekiwac od duzych korporacji, ktore zechca zawlaszczyc
> atrakcyjne, juz zarejestrowane domeny, a takze wywlaszczyc
> dotychczasowych wlascicieli.

wywlaszczyc ?
kto, kogo i jakim prawem ?
przeciez jak ktos juz mial domene to bedzie ja mial caly czas. :P
Jak mozesz odbierac domeny tym, ktorzy kupili je na rok i dac je innym,
bo Tobie sie uzna, ze kto inny ma prawo do domeny dupa.pl ?!

> Ale do sporow z wiekszymi, ktorzy moga wiecej, nalezy sie wlasnie
> przygotowac okazujac tytul wlasnosci domeny, a nie prawo uzytkowania
> domeny.

a ja mysle, ze to wlasnie wieksi beda za, bo na tym zarobia i tyle.
Jak chcesz to rob sobie rewolucje.
Znasz historie ?
Ja bylem kiepski z historii ale o rewolucjach pamietam glownie tyle,
ze po kazdej bylo to samo a tylko inni ludzie sie wzbogacili.
Jak chcesz prawo wlasnosci do domen to wez sobie zrob cos podobnego jak eu.org
i sprzedawaj ludziom domeny na wlasnosc. Kto Ci broni ?
Ciekawe, jak bedzie Twoj biznes prosperowal.

--
Wojciech Bojdol
nie ma rzeczy niemozliwych -> sa tylko nieprawdopodobne