Re: Socjalistyczna wlasnosc domen Re: Nie ma wlasnosci nazwy domenowej [bylo: Bezprawne przejecie nazw domen przez Elektron sp. z o.o.]

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 15:28:31 MET

Piotr 'VaGla' Waglowski wrote:

> "Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> (... tu pisal Dariusz...)
>
> Przykro mi, ale z lektury Panskiego listu wynika tylko moje utwierdzenie
> sie w przekonaniu ze nie wie Pan o czym Pan pisze. Dla mnie jest to EOT.

z wzajemnoscia
niemniej mysle, ze w ciagu 9 miesiecy, tzn. do konca roku 2001
socjalistyczne prawa do nazw domen zostana przeksztalcone
w kapitalistyczne prawa wlasnosci do nazw domen.

Moze za doplata, moze nie.
Ale co najmniej w prawa wlasnosci jakie przysluguja kierowcom, ktorzy
kupili numery rejestracyjne na wlasnosc.

Model rejstracji, administrowania jest identyczny dla domen jak i dla
numerow rejestracyjnych.

Dla zainteresowanych mozna nazwy domen tloczyc w blasze za 20$ , do
wieszania na scianie.

Skonczyl Pan dyskusje bo braklo argumentow na obrone socjalistycznego
prawa z minionej epoki.

Nie widze rowniez sprzeciwu choc 1 na 100 dotychczasowych wlascicieli
nazw domen, poniewaz to prawo wlasnosci jest dla nich korzystne.

Sprzeciwu mozna oczekiwac od duzych korporacji, ktore zechca zawlaszczyc
atrakcyjne, juz zarejestrowane domeny, a takze wywlaszczyc
dotychczasowych wlascicieli.

Ale do sporow z wiekszymi, ktorzy moga wiecej, nalezy sie wlasnie
przygotowac okazujac tytul wlasnosci domeny, a nie prawo uzytkowania
domeny.

Dariusz