Re: Do uzytkownikow grupy pl.internet.polip

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 08:10:00 MET DST

Gwidon S. Naskrent napisał:
: > Heh, w sumie nie wiem ale skoro koleś był na tyle głupi żeby wypisywać na
: > newsach takie rzeczy to myślę że raczej nie wpadł na to żeby nie podawać
: > swojego adresu a tym bardziej nie wpadł na to żeby podac cudzy
:
: Raczej nie wygląda na username systemowe, zobacz z ilu liter się składa.

1. Jaki to ma związek ?
2. Czy myślisz, że konta na serwerze z darmową pocztą w Onecie to
   konta systemowe ?
3. Czy jest jakaś przeszkoda, żeby konto systemowe miało więcej niż 8
   znaków w nazwie ? [1]

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... 'Cause yesterday's got nothin' for me