Re: PGP - czy ktos potrafi obronic PGP i technologie podpisu cyfrowego i zaprzeczyc informacjom Icz ?

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 01:45:51 MET

Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Ok.
> Ale czemu ty zabierasz glos jak sie nie znasz ?

Dyskusja z Tobą jest dosyć schematyczna. To ja na razie założyłem, że ty się
nie znasz. W tym celu zresztą, dobrodusznie podałem ci lekturę do poduszki.
Po drugie, moje wypowiedzi nie dotyczyły bezpośrerdnio "rewelacji" z ICZ.

> Jak bibliotekarka podales spis literatury i to wszystko.

Podałem spis tematów, z którymi warto się zaznajomić, aby zrozumieć
zasadę działania PGP. Jeżeli nie pojmiesz pewnych spraw, nie ma sensu
toczyć dalszej dyskusji. Ja w każdym razie nie zamierzam dalej z tobą
dyskutować, gdyż dyskusja z tobą przypomina błedne koło...

> Czy jest tutaj ktokolwiek, co zna temat w zakresie glebszym niz
> dziennikarskim ?

Zapene tak, ale nie wszyscy mają ochotę/czas na dyskusję z tobą.[1]

> Napisz mi kto tutaj ma pojecie o kryptografii i potrafi odpowiedziec na
> kilka pytan z kryptografii ?

Patrz [1]

> Jak na razie nikogo nie zauwazylem, a dyskusja dotyczy osmarowania
> dziennikarza only.

Głównie obsmarowywany był ekspert z Microsoftu, który wciskał ludziom
kit i jest to fakt niepodważalny.

> Moze lista security jest bardziej kompetentna ?

Na szczęście jest moderowana. :)

> Moze tam juz przeczytali podana przez ciebie literature
> Doradz mi .

Nie wiem, powtarzam to był spis tematów[2], a nie literatura. Litraturę mogę
ci podać - chociaż może lepiej nie, bo będziesz miał mi to znowu za złe...

> Czy sam przeczytales wskazan literature i mozesz odpowiedziec na kilka
> pytan ?

Gdybym nie przeczytał, nie zabierałbym głosu, jak również zapewne nie
śmieszyła by mnie wypowiedź pewnego pana w Programie III. Co do pytań, nie
mogę ci niestety zagwarantować, że będe na nie w stanie odpowiedzieć, nie
mogę ci nawet zagwarantować, że będe miał czas, aby je przeczytać.

> Chetnie je zadam.

Konsultacje bywają zazwyczaj płatne. :>

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*