Re: PGP -- niekompetencji ciąg dlaszy (Było: PGP nie j

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_bos.bindview.com)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 00:29:49 MET

On Fri, 23 Mar 2001, Szymon Sokół wrote:

> Warto by się przed zmieszaniem p. Paluszyńskiego z błotem upewnić, czy
> to co napisał dziennikarz faktycznie pokrywa się z tym, co Paluszyński
> mu powiedział... mam bowiem w tej sprawie przykre doświadczenia z
> dziennikarzami.

Mam niejasne przeczucie, ze nie da sie az tak przekrecic wypowiedzi. Kilka
razy sprawdzalem na wlasnej skorze, ale nigdy nie wyszlo cos takiego ;>

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] | [security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=--=> Did you know that clones never use mirrors? <=--=