Re: PGP - czy ktos potrafi obronic PGP i technologie podpisu cyfrowego i zaprzeczyc informacjom Icz ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 02:20:52 MET

Lukasz Trabinski wrote:

> Dyskusja z Tobš jest dosyć schematyczna.
Ale ty nie dyskutujesz na temat, tylko zajmujesz sie literatura.

To ja na razie założyłem, że ty się
> nie znasz. W tym celu zresztš, dobrodusznie podałem ci lekturę do poduszki.
ale po co podajesz literature, gdy sam masz powiedziec cos sensownego na
temat PGP.

> Po drugie, moje wypowiedzi nie dotyczyły bezpoœrerdnio "rewelacji" z ICZ.
a czego ?

> Podałem spis tematów, z którymi warto się zaznajomić, aby zrozumieć
> zasadę działania PGP. Jeżeli nie pojmiesz pewnych spraw, nie ma sensu
> toczyć dalszej dyskusji. Ja w każdym razie nie zamierzam dalej z tobš
> dyskutować, gdyż dyskusja z tobš przypomina błedne koło...

Dyskutuj z kimkolwiek, byle na temat, a nie literacko.

> Zapene tak, ale nie wszyscy majš ochotę/czas na dyskusję z tobš.[1]

Ale miedzy soba tez nie dyskutuja.
Przejrzalem archiwum i nie ma zadnego fachowego postu.
Takiego nt. PGP nie ma rowniez na liscie security.

> Patrz [1]
rozumiem ze siebie wylaczasz

> Głównie obsmarowywany był ekspert z Microsoftu, który wciskał ludziom
> kit i jest to fakt niepodważalny.

a czy to jest lista dziennikarstwo ?

> Na szczęœcie jest moderowana. :)
nie wiem na czyje szczescie, ale przeczytalem 200 postow
i nic sensownego nt. PGP nie znalazlem

> Gdybym nie przeczytał, nie zabierałbym głosu, jak również zapewne nie
> œmieszyła by mnie wypowiedŸ pewnego pana w Programie III. Co do pytań, nie
> mogę ci niestety zagwarantować, że będe na nie w stanie odpowiedzieć, nie
> mogę ci nawet zagwarantować, że będe miał czas, aby je przeczytać.

Jak przeczytales fachowa literature to czemu dyskutujesz jak amator
literat.
Czy napisales cokolwiek fachowego nt. PGP ?
Podaj numer postu, podaj adres strony www.

> Konsultacje bywajš zazwyczaj płatne. :>
Na razie nie widze twojej wiedzy, pewnie na pytania tez nie potrafisz
odpowiedziec a zreszta nie piszesz, ze sie w ogole na tym znasz.

Koncze bo mi szkoda czasu.

Napisz co potrafisz, na czym sie znasz na 100%.
Wtedy zadam pytania.
Jak bedziesz potrafil odpowiedziec to moge nawet zaplacic.

Tylko nie oczekuj ze zarobisz 5 zl za odczytanie tekstu nt. PGP, ktory
mam otwarty na stronie firmy PGP Inc.

Ja nie mowie, ze jestes niekompetentny i nic nie umiesz.
Ale jak mam sie dowiedziec ze cos umiesz, gdy nie ukazujesz swojej
wiedzy.