Re: PGP - czy ktos potrafi obronic PGP i technologie podpisu cyfrowego i zaprzeczyc informacjom Icz ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 00:18:02 MET

> Proponuję abyś wziął do ręki pierwszą lepszą książkę na temat kryptograii
> i ją w miarę dokładnie przeczytał - szczególnie o algorytmach symetrycznych,
> asymetrycznych, funkcjach jednokierunkowych i hashujących, ciągach
> pseudolosowych, algorytmach IDEA, MD5, RSA. Jak dobrniesz do końca, to możemy
> porozmawiać o PGP, gdyż PGP jest niczym więcej jak zaimplementowaniem i
> praktycznym wykorzystaniem owych algorytmów (RSA, IDEA). Jak ową książkę
> przeczytasz będziesz wiedział, czy możliwe jest odtworzenie obliczeń
> prywatnego klucza.
>
> Przeczytaj książkę(i). :)

> [...]

Ok.
Ale czemu ty zabierasz glos jak sie nie znasz ?

Jak bibliotekarka podales spis literatury i to wszystko.
Czy jest tutaj ktokolwiek, co zna temat w zakresie glebszym niz
dziennikarskim ?

Napisz mi kto tutaj ma pojecie o kryptografii i potrafi odpowiedziec na
kilka pytan z kryptografii ?
Jak na razie nikogo nie zauwazylem, a dyskusja dotyczy osmarowania
dziennikarza only.

Moze lista security jest bardziej kompetentna ?
Moze tam juz przeczytali podana przez ciebie literature
Doradz mi .

BTW.
Czy sam przeczytales wskazan literature i mozesz odpowiedziec na kilka
pytan ?
Chetnie je zadam.