Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Robert Kois (kojer_at_vainglory.hell.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 13:37:49 MET

____at_pse.pl (Andrzej Bursztynski) wrote:

: >>: Jest drobna acz istotna różnica - najpierw musisz ruszyć się do banku
: >>: (albo bank do Ciebie) i podpisać _umowę cywilną_ z bankiem. Sugerujesz,
: >>Słyszałeś o mbanku?
: > Tak, IIRC umowe przysylaja Ci poczta.
: Czyli nadal NIC to nie upraszcza w stosunku do NASK, _nawet_ w mBanku.

Czy NASK zatrudnia grafologa do porównywania podpisów z wniosku o domene i
wniosku o zmiane delegacji? Jeżeli NASK ( np. pocztą na mój koszt (albo
niech to wliczą w cene domeny)) przyśle mi hasło/klucz do samodzielnej
zmiany delegacji, to moim problemem jest pilnowanie tego hasła/klucza,
żeby nikt niepowołany nie mógł mi namieszać. Ja cały czas mówie o zmianie
delegacji.

HMS Kojer NMNOH

--
Sygnaturka chwilowo nieczynna