Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 13:52:59 MET

Robert Kois wrote:
>: >>: Jest drobna acz istotna różnica - najpierw musisz ruszyć się do banku
>: >>: (albo bank do Ciebie) i podpisać _umowę cywilną_ z bankiem. Sugerujesz,
>: >>Słyszałeś o mbanku?
>: > Tak, IIRC umowe przysylaja Ci poczta.
>: Czyli nadal NIC to nie upraszcza w stosunku do NASK, _nawet_ w mBanku.
>
>Czy NASK zatrudnia grafologa do porównywania podpisów z wniosku o domene i
>wniosku o zmiane delegacji? Jeżeli NASK ( np. pocztą na mój koszt (albo
>niech to wliczą w cene domeny)) przyśle mi hasło/klucz do samodzielnej
> [...]

O czym ty znowu? Jakiego grafologa? Grafologa to zatrudni sąd jak dojdzie
do procesu, nie musisz się o to martwić. Chodzi o uzyskanie _prawnie
ważnego_ wniosku i oświadczenia. Hasło/klucz takowego nie stanowią.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-