Re: Socjalistyczna wlasnosc domen Re: Nie ma wlasnosci nazw

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 13:29:49 MET

> Jezeli po tym czasie nie przedluzysz umowy (tzn. nie oplacisz utrzymania
> domeny na nastepny rok czy kilka lat), to domena jest wyrejestrowywana. I
> moze ja sobie zarejestrowac ktos inny... ;-)
> Chyba jeszcze nie rejestrowales zadnej domeny, jezeli tego nie wiesz.

Raz jeszcze.
Rozumiem ze ty rowniez jestes za socjalistycznym prawem uzytkownia domen
zamiast kupowania na wlasnosc ?

Przeciez trzeba odroznic wykupienie domeny od rocznej oplaty za
czynnosci administracyjno-techniczne.

Domene wykupujesz na dozywocie, a mozesz ja uaktywnic lub nie wpisujac
do dnsow lub nie.
Dnsy moga byc odplatne lub nie, ale domene wykupujesz raz na zawsze i
juz.
KPW ?

Czemu ci odpowiada socjalistyczne prawo uzytkowania nazwy domeny z
prawem do wywlaszczenia, a niech chcesz kapitalistycznego prawa
wlasnosci ?