Re: Socjalistyczna wlasnosc domen Re: Nie ma wlasnosci nazw

Autor: wojboj_at_tao.com.pl
Data: Sat 24 Mar 2001 - 09:40:21 MET

Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Domene wykupujesz na dozywocie, a mozesz ja uaktywnic lub nie wpisujac
> do dnsow lub nie.

A co sie stanie jak umre ? :)
Wykupie sobie domeny a.com, b.com, c.com i jeszcze 65536 innych kombinacji
i zabiore do grobu jako pamiatke zeby po smierci miec ciagle fajne domenki
Jak ktos bedzie chcial kupic sobie a.com i mieszka w Ameryce to bedzie
musial jechac do Polski szukac mojego aktu zgonu ? :)
A co z czasem zycia firm ?
Jedna zaplaci 100$ i bedzie uzwac domeny przez tydzien,
inna zaplaci tyle samo i bedzie miec domene przez 2000 lat.

> Czemu ci odpowiada socjalistyczne prawo uzytkowania nazwy domeny z
> prawem do wywlaszczenia, a niech chcesz kapitalistycznego prawa
> wlasnosci ?

bo krotkich koncowek dla nazw jest mniej niz numerow IP :PPP

--
Wojciech Bojdol
nie ma rzeczy niemozliwych - sa tylko nieprawdopodobne.