Re: Socjalistyczna wlasnosc domen Re: Nie ma wlasnosci nazw

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 12:06:38 MET

Dnia 15 Mar 01 o godz. 0:36, Dariusz napisal(a):

> i kazdy zainteresowany kupuje domene na wlasnosc na licytacji
> i bez Nasku i bez ISP.
> Kupuje i juz, a jak kupi to jest wlascicielem i tak jak wlasciciel ziemi
> tak, broni swojej wlasnosci domeny.
[...]
> Ten jest wlascicielem co zaplacil i dostal umowe i zostal wpisany do
> rejestru gruntow jako wlasciciel.
> I tak wlasnie dziala Internic czy Whois.org

Nieprawda. Rejestrujac domeny .com, .net, .org tak samo zawierasz umowe na
pewien czas.
Jezeli po tym czasie nie przedluzysz umowy (tzn. nie oplacisz utrzymania
domeny na nastepny rok czy kilka lat), to domena jest wyrejestrowywana. I
moze ja sobie zarejestrowac ktos inny... ;-)
Chyba jeszcze nie rejestrowales zadnej domeny, jezeli tego nie wiesz.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl