Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Mirek Luc (mirek_at_nask.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 15:12:49 MET

Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> wrote:
: To jest taki syndrom w psychologii, ze bredzacy dookola widzi bredzacych
: a pijak pijakow.
Bredzisz.

: Ale do rzeczy.
: NASK dziala wedlug zasad IANY, Internicu, whois i ISOC
: nie ma czegos takiego jak samodzielnosc.
: Jezeli IANA zatwierdzi sprzedaz domen na wlasnosc to NASK bedzie mial
: podkladke, a uzytkownicy podstawe roszczenia.
Chyba ktos cie bardzo mocno uderzyl w czaszke, bo zachowujesz sie jak
ciezko potluczony. IANA moze zatwierdzic sprzedaz i prawa wlasnosci domen
np. na Ksiezycu, jednak jak na razie nie bedzie to mialo mocy sprawczej.
Z kim ja tu w ogole wdaje sie w dyskusje...

: Mozna szukac konsultacji w kraju Zulu-Gula, ale to juz polecam koledze.
Ja na pewno nie jestem twoim kolega. Kolegow dobieram sobie raczej wsrod
ludzi myslacych, a nie bredzacych. Wolalbym raczej poszukac kumpli w
najblizszej bramie...

-Mirek