Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 10:36:02 MET

Dariusz wrote:

>powolujecie sie na Selm, rzad, a prawa nie znacie

Pozwolę sobie zacytować z pamięci "Prawa nie trzeba znać, wystarczy CD".
Zdecyduj się czego się trzymasz.

>powolujecie sie na procedury, przepisy,
>a w wiekszosci kapitalistycznych krajow obowiazuja podobne, o ile w
>Europie nie jednakowe.

"powolujecie sie na IANA, whois, a prawa nie znacie"

[..]

>No chyba ze kolega Andrzej nie lubi wlasnosci prywatnej,
>a preferuje dzierzawe ziemi przez chlopa panszczyznianego.

Widzę, że argumentów Expierdowi zabrakło. Już wiem co chciałem wiedzieć,
czekam na akcję zbierania podpisów pod projektem ustawy a póki co EOT.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-