Re: Portal z fizycznym nosnikiem

Autor: grzesiuha_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 13 Mar 2001 - 20:30:41 MET

Ojej!>
Tak mi sie spodobala Wasza dyskusja, ze - czy moge ?
Jestem hardwerowcem od urodzenia, i cos czego nie mozna zaszyc w zelastwie,
jest dla mnie troche bez wartosci, bo nic nie wazy. Ale przyznaje racje
koledze, ktory twierdzi ze wartoscia programu jest informacja, niezaleznie od
rodzaju nosnika. Nie tylko programu, ale wszelkiej tworczosci, ktora mozna
zapisac na glinianych tabliczkach, na hardym dysku i tysiacu innych mediow.

czyz nie ?
greg