Re: Portal z fizycznym nosnikiem

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 20:41:50 MET

grzesiuha_at_poczta.onet.pl wrote:

> Ojej!>
> Tak mi sie spodobala Wasza dyskusja, ze - czy moge ?
> Jestem hardwerowcem od urodzenia, i cos czego nie mozna zaszyc w zelastwie,
> jest dla mnie troche bez wartosci, bo nic nie wazy. Ale przyznaje racje
> koledze, ktory twierdzi ze wartoscia programu jest informacja, niezaleznie od
> rodzaju nosnika. Nie tylko programu, ale wszelkiej tworczosci, ktora mozna
> zapisac na glinianych tabliczkach, na hardym dysku i tysiacu innych mediow.
>
> czyz nie ?
oczywiscie

ale juz taka wypukla karta kredytowa stanowi doskonaly przyklad na
integracje informacji z nosnikiem.
Nosnik czyli plaska karta bez wytloczonego numeru jest bezwartosciowa
sam numer bez jego natloczenia na karcie jest bezwartosciowy

Lacznie: karta + informacja = nosnik + program = fizyczna calosc.

(program = algorytmy + struktury danych, zatem definicja jest ok.)

Przedmiotem umowy jest fizyczny nosnik z programem.
Czyli nastapilo fizyczne ufizycznienie programu (=danych = numeru itd.)