Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o

Autor: Tomasz Nidecki (tonid_at_tonid.net)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 18:05:21 MET

In article <7E441002E5_at_inf.wsp.krakow.pl>, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl
(Jaroslaw Rafa) wrote:

> Hm... dziwi mnie, gdzie ty widzisz jakakolwiek "histerie" w postach
> Tonida.

Moze ja wyjasnie troche bo niektorzy moga nie wiedziec o co chodzi...

Jakies 2 lata temu narazilem sie nieco pewnym osobom na pl.news.admin
tym, ze dosc stanowczo prezentowalem swoj poglad na moderowanie
pl.soc.seks.moderowanej (ktorej bylem wtedy moderatorem). Przyznaje,
zdarzylo mi sie (co chyba normalne w kazdej emocjonalnej dyskusji) dac
sie nieco poniesc i zapedzic w kozi rog z pewnymi moimi opiniami ;>. To
ta niby 'prywatna wojenka' o ktorej wspomnial smarkacz, czy robmar.

Ja o tym juz zapomnialem, uwazam, ze po czesci ja mialem racje, po
czesci racje mieli inni, jak to w kazdej dyskusji bywa, a
pl.soc.seks.moderowana jest nadal moderowana (tym razem przez Ciebie
Jarku, nie miales chyba do czynienia z tamta sprawa, nie pamietam) i
Nine, nie mnie zgodnie z zasadami ktore przyjelismy wtedy i nic nie
zostalo w tej kwestii zmienione mimo opinii osob nie bedacych
moderatorami grupy takich, jak Nina Liedtke czy smarkacz, Eloy, itp.

Dla mnie sprawa zapomniana. Jednak jak widac smarkacz patrzy na mnie z
punktu widzenia tej jednej dyskusji, poza nia nie majac ze mna zadnego
kontaktu (nie widuje go na innych grupach), a szkoda :(. Dlatego tez
jego stosunek do sprawy domen jest bardzo mocno stronniczy ze wzgledu na
osobiste animozje z przeszlosci, ktorych ja nie podzielam...

Sorry za lekki offtopic, ale chcialem wyjasnic o co chodzilo w
'prywatnej wojence tonida'. PS nikogo nigdy w nic takiego nie wciagalem,
a co ciekawe wtedy wszyscy inni moderatorzy pl.soc.seks.moderowana
popierali moje zdanie... (szarpi, gambeat, melisa i inni...) wiec trudno
to nazwac 'prywatna wojenka'... Aha i nie trzymalem ich w skorzanych
petach i nie kazalem niczego pisac, grozac biczowaniem ;PPP ;)

FUT warning bo to mocno offtopiczne juz...

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
mailto:tonid_at_tonid.net http://endemic.tonid.net