Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 09:27:46 MET

Tomasz Nidecki <tonid_at_tonid.net> wrote:
> Jednak jak widac smarkacz patrzy na mnie z punktu widzenia tej
> jednej dyskusji,

Ty liczysz na głupotę czy sklerozę innych?

> poza nia nie majac ze mna zadnego kontaktu (nie widuje go na innych
> grupach), a szkoda :(.

O, skąd wiesz jakie grupy czytam?

> Dlatego tez jego stosunek do sprawy domen jest bardzo mocno
> stronniczy ze wzgledu na osobiste animozje z przeszlosci,

Jasne - ponieważ zamiast dołączyć się do Twojej krucjaty nie opowiadam
się za żadną ze stron, jestem stronniczy.

> PS nikogo nigdy w nic takiego nie wciagalem,

Nigdy. A teraz znowu nie wciągasz. A świstak..

ps. Możesz nie odpowiadać, i tak wiem, że żebyś nie twierdził, że
jestem stronniczy muszę podziurawić i spalić laleczkę voodoo K. Czumy.
Jakoś mi na tym nie zależy.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
I proszę mi nie wmawiać, że głosowanie za powstaniem nowej grupy,