Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 17:31:27 MET

Dnia 11 Mar 01 o godz. 7:48, smarkacz napisal(a):

> Z zachowania w tej sprawie? Z niemal histerycznych postów Tonida i
> wyważonych, choć stanowczych postów p. Czumy wniosek płynie zupełnie
> inny.

Hm... dziwi mnie, gdzie ty widzisz jakakolwiek "histerie" w postach Tonida.
Czlowiek jasno przedstawia swoj poglad na sprawe, i nie kreci jak Czuma. A ze
jest rozzalony o to, ze mu sie zabiera cos co jego zdaniem do niego nalezy,
to chyba zrozumiale?
Natomiast wypowiedzi Czumy sa nie tyle "stanowcze", co aroganckie i pelne
bufonady. A "zrownowazone" to nie sa na pewno.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl