Re: jeszcze o BB

Autor: Wojtek (admin_at_prv.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 19:02:14 MET

> No wlasnie dziwie sie ze nie postawiles pod aliasem jakiegos blanka i
> nie odeslales panny do Onetu lub nie umyles rak do wyjasnienia.

tk faktycznie powinienem zrobic - ale efekt jest ten sam - gosc domeny nie
ma.

> Wlozyl wiele pracy w tworzenie serwisu, w ciagu kilku dni mial 50
> tysiecy odwiedzin... po prostu solidnie pracowal.

a TVN wlozyl iles miliono $ i swoja prace w BB i nie chce zeby jakies
idiotyczne zdjecia psuly wizerunek.
A skoro gosc sie napracowal to powinien tez i zadbac o swoja ksiege gosci.

> Dlatego sposob zalatawienia tej sprawy bez wyjasnienia jakiejs
> sekretarce na czym polega aliasowanie, brak poinformowania uzytkownika
> o tym co zaszlo i stawanie w kilka minut na bacznosc w obronie dobrego
> imienia Big Brother uwazam za zalosne

Co to znaczy "na bacznosc" ? Skad wciaz przeswiadczenie o naszej
spolegliwosci wobec TVN. Identycznie zachowujemy sie wobec np. bankow.

Uzytkownik BYL winny a, ze moja reakcja byla zbyt szybka to tez prawda.

Bigbrother.prv.pl wrocil w kazdym razie do niego. Nie ma obecnie podstaw do
wstrzymywania domeny u nas.

> dodam od siebie - szacunku i rozsadku

swiete slowa.

W.