Re: jeszcze o BB

Autor: bot (bot_at_nospam.ahoj.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 19:39:02 MET

On Sun, 11 Mar 2001 19:02:14 +0100, "Wojtek" <admin_at_prv.pl> wrote:

>a TVN wlozyl iles miliono $ i swoja prace w BB i nie chce zeby jakies
>idiotyczne zdjecia psuly wizerunek.
Tak BTW to wybrana przez Narodowego Psychologa (sam sie tak nazwal;)
Santorskiego i rozpita szampanem Piccolo ekypa bardziej psuje
wizerunek BB.

>Co to znaczy "na bacznosc" ? Skad wciaz przeswiadczenie o naszej
>spolegliwosci wobec TVN. Identycznie zachowujemy sie wobec np. bankow.
O ten sposob zalatwienia sprawy na telefon mi chodzilo...
Wicie... rozumicie.... ja takie stare czasy pamietam.
Jak mieli cos do goscia powinni go scigac sami przez Onet.

>Uzytkownik BYL winny a, ze moja reakcja byla zbyt szybka to tez prawda.
>Bigbrother.prv.pl wrocil w kazdym razie do niego. Nie ma obecnie podstaw do
>wstrzymywania domeny u nas.
Moze i byl... moze nie mogl sie zalogowac... moze szlag mu trafil
modem... trudno ciagle kontrolowac guestbook majac 10 tysiecy
odwiedzin dziennie.

Sorry, jesli poczules sie urazony moimi stwierdzeniami - mysle ze
chlopakowi przydazyla sie po prostu smutna przygoda ktora z roznych
przyczyn niefortunnie zostala rozwiazana.

Zdrowia Twojemu teamowi zycze w tym popyrtanym swiecie.
Howgh !

--
Wasz bot