Re: jeszcze o BB

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 23:18:37 MET

On Sun, 11 Mar 2001 19:02:14 +0100, Wojtek <admin_at_prv.pl> wrote:

Mala prosba na przyszłość wstawiaj linijke na czyj post odpowiadasz.
Odpowiedzi na swoje widze dzieki scorowaniu ale na inne juz jest cieżej.

>tk faktycznie powinienem zrobic - ale efekt jest ten sam - gosc domeny nie
>ma.

Nie do końca - dając alias do blanka wyszedlbys bardziej neutralnie. Czemu nie
możesz tego teraz zrobić ?

>a TVN wlozyl iles miliono $ i swoja prace w BB i nie chce zeby jakies
>idiotyczne zdjecia psuly wizerunek.
>A skoro gosc sie napracowal to powinien tez i zadbac o swoja ksiege gosci.

Przepraszam brak pliterek nie pozwala mi stwierdzić kto nie chce aby zdjęcia
psuły wizerunek BB.

>Uzytkownik BYL winny a, ze moja reakcja byla zbyt szybka to tez prawda.

Czego że nie wprowadzil cenzury ? Nie wszyscy to lubią.

>Bigbrother.prv.pl wrocil w kazdym razie do niego. Nie ma obecnie podstaw do
>wstrzymywania domeny u nas.

:-)) wow. Duży plus dla Ciebie ode mnie. Szkoda ze musiało dojść do tej
dyskusji.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_ahoj.pl
This isn't hell, but I can see it from here.