Re: jeszcze o BB

Autor: Pawel Sikora (psi_at_polbox.WYCIEP-TO.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 11:29:28 MET

"Radoslaw Kojdecki" <Iradek_at_tychy.nIet.pl> napisał w wiadomości
> Daj spokoj. Wojtek (i ogolnie PRV.PL) zachowal sie fair. "Wywolany do
> tablicy" zajal stanowisko na news'ach wszystko wyjasniajac i proponujac
> powrot do poprzedniego stanu rzeczy. Jedyny zal mozna miec do Niego tylko
> o to, ze nie skontaktowal (chociaz nie wiemy tego w 100%) z autorami
> nieszczesnego serwisu. Autor z PRV.PL sie najprawdopodobniej "dogadaja" i
> sprawa bedzie zalatwiona. Nie ma sensu bic piany dla samego bicia piany

1. Kaktus mi wyrosnie jak sie "dogadaja"
2. TVN zadzwonil tzn. kto z TVN zadzwonil? - tego typu sprawy
nie powinny byc zalatwiane bezosobowo. IMO Enternet powinien:
wymagac przedstawienia stanowiska faxem i zamiescic na
zablokowanej stronie tego faxa z czytelnym nazwiskiem osoby
odpowiedzialnej ze strony TVN. Co i jak by napisali, tak by swiadczylo
o sprawie.
3. Ludzie z TVN wczuli sie w role Wielkiego Brata nie tylko wobec swoich
wiezniow ale wobec calego spoleczenstwa...

Pawel/