Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o.

Autor: Tomasz Nidecki (tonid_at_tonid.net)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 21:14:26 MET

In article <slrn9a1onb.me.____at_andy.pse.dyster>, ____at_pse.pl wrote:

> drzwiami i oknami. Niestety obawiam się, że podobne praktyki (choć nie
> tak przejaskrawione) mają miejsce nie tylko w tej jednej.-(
> Generalnie - widać, że słynny regulamin NASK ma dziury.

Z tego co wiem wiekszosc domen zarejestrowanych na providera zostalo
zarejestrowanych juz co najmniej z rok temu, a dopiero teraz po prostu
wyszlo to na jaw (kiedy klienci chcieli zmienic providera ze wzgledu na
inne problemy z obecnym). NASK z tego co sie orientuje od niedawna
bardzo 'ostro' podchodzi do kwestii wlasnosci nazw, wczesniej to
wszystko nie bylo tak obostrzone...

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
mailto:tonid_at_tonid.net http://endemic.tonid.net