Re: Odp: q...ka TPSA

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.NIEZYCZESOBIESPAMU)
Data: Mon 26 Feb 2001 - 08:51:15 MET

On Fri, 23 Feb 2001 09:53:32 +0100, "kocki" <pestka_at_aip.pl> wrote:

>Hmmm... pewnie by pomoglo, ale dlaczego inni musza od tepsy wykupowac lacza,
>a tepsa od innych nie - w koncu roch jest dwukierunkowy...

alez nikt nie kaze kupowac lacz, zas jesli chodzi o kupowanie dostepu
do sieci szkoeletowej to taka jest kolej rzeczy, ze sieci mniejsze
placa siecia wiekszym.
TPNet to jest znaaaaacznie wieksza sieci od InterNetii wiec ta druga
placi tej pierwszej i to wszystko.

Fakt ze InterNetia wykupi w kazdym miescie przylacze do Polpak-T od
TPSA nie oznacza ze pobieranie danych przez abonentow tej ostatniej
bedzie obciazalo to lacze :->

Niestety Netia gra dobrego operatora, gdzie w rzeczywistosci ma w
nosie klientow co widac,slychac i czuc, szczegolnie jak sie bardziej
wnikliwie przyjrzy.

>wydaje mi sie, ze
>powinno siem bardziej pomyslec a jakiejs powaznej miedzyszkieletowej
>wymianie danych,

Pobozne zyczenia ot i wszystko

> bo z takim stanem rzeczy jak dzis dozymy do zascianka
>internetowego Europy, a pewnie i swiata... Kazdy ma swoje podworko, ale jak
>przyjdzie jakies przeskoczyc to trzeba teleportacji dokonac???

mozna i tak, ja tam wykupilem sobie konto na kompie z ktorego transfer
mam maksymalny prawie przez caly czas (poprzez przylacze do TPNet-u),
a na ktorego moge sobie sciagac poprzez POL34, a inni nich sie
gniezadza i narzekaja jak nic innego nie potrafia

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |